Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Tuesday, August 17, 2010

Sampai Hati Kalian T-T

Tak tau la nape sehari dua ni terasa macam rindu sesangat kt Leman..
da seminggu x dapat jumpa dia..
dan bakal susah nak jumpa dia lagi lepas ni..
PASTI susah nak jumpaaaaaa..rasa cam nak nangis pun ada..
tak pernah berpisah pun dengan Leman..
tapi sekarang terpaksa..sebab kena PAKSA..

Kami juga punya perasaan kasih walau
Leman hanyalah seekor haiwan
Kasih kami seperti kasih anak dengan ibu

*Sampai hati kalian pisahkan kami*(
T-T)

Kepada En. Buah Hati,
Kalau Leman macam x berapa sihat - maknanya dia rindukan saya
Kalau Leman macam x nak makan - maknanya dia rindukan saya
Kalau Leman asyik termenung je - maknanya dia rindukan saya
Kalau Leman tengok gambar saya - maknanya dia rindukan saya
Kalau Leman sebut nama saya - maknanya dia terlalu rindukan saya (mcm tak logic je :p)

Leman!!!!! Rindu!!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails