Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Saturday, November 20, 2010

Berkorban Apa Saja

urghh..ponat berjalan..rupenye banyak jugak benda nk kena settle untuk kahwin ni..
perabot la, langsir la, bunga telur, souvenir, pelamin, rumah, kad jemputan dannnn segala-galanya..
opsssss..bukan saya yer yg kawin..kakak larrrrr..1st wedding in our family..kira the biggest day la kan..hukhukhuk..saya sangat la teruja jadi saya cubala bantu apa yang patut especially bab bunga2 telur, souvenir, hias2 dan andaman

dan hari ni, sekali lagi saya kena jadi driver bertauliah yang dilantik khas oleh kaum keluarga (mybe saya bwk kreta terrer kot..haha) untuk tolong ke sana ke mari beli itu ini..alhamdulillah..semua yang dihajati dapat.. inilah namanya pengorbanan..

bercerita al-kisah pengorbanan, apa yer pengorbanan yang korang buat? korang berkorban, terkorban atau mengorbankan..cuba fikir?? saya..untuk hari raya korban hari tu saya berkorban jugak..tapi bukanla tumbang lembu sekor..berkorban hati perasaan dalam memberi laluan kepada kebahagiaan orang lain..

maksudnya bukan la putus cinta..juz berkorban keinginan dan impian saya..saya berduka xpe, jangan mereka yang terluka..saya derita SIKIT xpe, jangan mereka yang tak bahagia..Impian saya untuk tahun ni semuanya tidak kesampaian nampaknya..maka saya dengan rela hati (terpaksa sebenarnya) mengorbankan la semua impian-impian tersebut..ASALKAN mereka dan keluarga mereka bahagia bersama..huhuhu..sedeyyy..control..control..sob..sob..sob..meh layan video Abang Ramlee ku sekejap


Berkorban apa saja..harta ataupun nyawa (perasaan dengan impian pun termasuk jugak tau) :p
Da..la.. xmo sedey2..meh..meh layan lagi 1 video abang Ramlee ku ini


Tengok dalam hati ada angan-angan..campak 1 punca angan pun hilang.....
Opsssss..terlebey sudaaaa
dah....dah..nak sambung buat bunga telur..bye2 semua..muaaahhh ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails