Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Monday, January 24, 2011

Wedding Invitation

Surprise!!!!!!

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

Dengan segala hormatnya mempersilakan
Dato'/ Datin/Tuan/Puan/Encik/Cik

..........................................................................
Suami/Isteri serta keluarga
ke majlis perkahwinan Puteri kami

Cik Ija
dengan pilihan hatinya
(sape nak sila angkat kaki!!)

Pada hari Jumaat - 11 November 2011
(boleh ke nak tarikh ni? tarikh lawa kan..hahaha..nk jugak! x kire!)

Di kediaman kami di seri Iskandar, Perak
Semoga dengan kehadiran dan doa restu para tetamu akan
menyerikan lagi majlis ini.
Terima Kasih. Arigato!
Acah Mak Enon!!!!!!!!!!!!!!
tipu je ok..bukan saya yang nak kawin
(tapi tarikh 11.11.11 tu la yang saya harap2 dan berharap sangat utk saya T-T)

selalu je saya dapat wedding invitation dari kawan2..
yela..umur pun da menjangkau umur sepatutnya kawin,
memang patut la pun saya dapat jemputan dari rakan2 sebaya dan x sebaya saya kan
seronok tengok kawan2 senyum lebor je bagi kad kawin
berseri-seri muka diorang macam kena basuh dengan air mawar je
tak kira la jemputan dalam phone, kad, email, facebook mahupun YM sekalipun
TAHNIAH saya ucapkan
Semoga kalian bahagia bersama hingga akhir hayat. Amin
dan ucapan Selamat Pengantin Baru ditujukan khas buat
Ex-Housemate saya
Cik Siti Zaleha Haji Wahid
dan pasangannya
En. Nas Irwan Nasir
yang akan berlangsung pada
5 Februari 2011 di Terengganu
(teringat masa Nas Irwan melafazkan kata CINTA nye pada Cik Siti depan saya..haha..klakar)
Cinta mereka yang berkisar dengan 1 insiden yang tak disengajakan
dan akhirnya mereka mengikat tali pertunangan pada June 2010
dan kini bakal bergelar suami isteri
TAHNIAH sekali lagi buat kalian
yang banyak menghiburkan hati saya satu waktu dulu
ketika saya sedang kesunyian menanti dan mengharapkan seseorang
tapi kini, saya terpaksa menyepi dan pergi untuk menjaga hati semua pihak

TQ kak Siti sebab tempah 200 cucuk bunga pahar kat saya
Kalau tak cantik sorry sgt..saya budak baru belajar
alaaaa..tak dapat nk upload gambar bunga pahar tu
gambarnye kat Perak lorrr
xpe la..tapi itu design yang 1st and last..jenuh ngoje kan bunge pahar tu
takkan lagi buat pattern yang mcm tu..huhuhu

ok lah..
SELAMAT PENGANTIN BARU
buat semua bakal-bakal pengantin
semoga kekal hingga ke akhir hayat
Aminnnnn

ok..saya pun nak stop da entri ni setakat ni..nak sambung berangan majlis saya pulak
11.11.11 boleh x?? (urghhh..berangan aje yg mampu)
berangan pun berangan la..nak wat cam mane kan
Impian 11.11.11 dah kena sambar dengan ikan jerung bandar
Saya ni ikan puyu kat sawah je
Dah tentu la ikan jerung yang mendapat perhatian lebih
STOP!!
bye

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails