Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Monday, January 17, 2011

Kucingku Temanku



Hi semua
Eh silap..assalamualaikum semua
Tajuk entri dan gambar kt atas tu sape yg pernah dengar dan tengok tolong diam ok
Saya nak satart citer ni..
Saya adalah peminat setiaaaaaa pada page KaMi PeNcInTa KuCiNg (korang leh klik kt link ni eh) sebab banyak sgt cerita2 dan info yang menarik boleh kongsi untuk orang yang sayang kucing.

Dan kerana page tu la saya terjumpa blog sorang mamat ni (Saudara Amirul Hanafi) yang ada buat contest Kucingku Temanku..haaaa..sebab tu la entry kali ni tajuknye Kucingku Temanku..tapi hari ni adalah hari penutup untuk contest beliau..tak kisah la kan..saje je nak seronok-seronok dengan kucing..tak menang pun, for me, its ok! yg penting happpy ajeeee =)

ok..pada yg masih tak kenal da glamourous kucingku Leman Montel boleh add budak montel ni kt fb ok..(gile kot kucing pun ade fb kan?? hahaha)
Mesti ade yang mcm nak muntah bila saya ckp kucing saya glammm kan?? kalau x glamm, saya x cakap..bukti?? nak?? tgk je gambar kt bwh ni dulu tau




teruja Leman tengok makanan banyak


Leman tension! awek dia jadi Model Smart Heart


Aksi Lu**h selepas kekenyangan


Menci la tengok Leman wat muke tomeyyylll ni..gerammmm!!!

ok..sebenarnya, Leman menang SmartHeart Most Popular Cat Contest.. Syukur alhamdulillah x payah beli makanan untuk Leman..masa join contest SmartHeart ni dulu, saya berniat kalau Leman menang, saya nak sedekahkan makanan yang Leman tak nak (memilih..nak makan yg mahal aje!) kat kucing-kucing terbiar..dan..saya dah pun berbuat demikian kat pasar, kedai makan, office dan parking kereta..mudah-mudahan kucing-kucing tersebut mendoakan kesejahteraan saya dan En. Hatiku serta kaum keluarga kami..amin.. niat bersedekah pada kucing tak berhenti setakat itu je, dan sekarang pun saya masih lagi membawa makanan kucing dalam bonet kereta..so kalau nmpk kucing yg keciannnnnn sgt, saya akan bg..tak banyak pun, sikit saya akan bagi supaya kucing tu dapat teruskan hayatnya (syahdu pulak! mcm bergenang je air mataaaa aku nihhhhhh!!!!!)

Amacam?? korang rasa Leman glamour tak?? hahaha.. sekarang tgh berkira-kira pulak nak buat Leman Montel Fan Page..gempak kan?? (gile poyo nk mati la aku ni :p)

Ni sikit Personal Detail Leman
Full Name : Sulaiman Akhlaken
Nick Name : Leman
DOB : 14th February 2010 (let's celebrate at Pizza Hut..sure manusia yang kenyang :p)
Breed : Domestic Short Hair (kucing kampung aje)
Hobby : Eating...Sleeping...
Food : Smartheart..nasi ikan bilis..

Leman ni ada 1 perangai yang memang mcm di luar kawalan diri dia..dia HATE stokin! yer..STOKIN kat rumah tu habis dia kerjakan..yang dah pakai or yang dah basuh sekalipun, dia akan gaduh teruk dengan stokin sampai stokin tu koyak..kalau tak jumpe stokin, dia akan selongkar sampai dia jumpe stokin..lepas tu dia kumpulkan setempat..dan bila nak pakai stokin tu, ni la dialog yang terkeluar
bayangkan seorang lelaki tengah duduk pakai stokin, tiba2

"aik?? apesal jari kaki aku terkeluar ni?? larrrrr..koyak rupenye!"
dan......................
"Leman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buat ape koyakkan stokin ni??????"
hah..lintang pukang la dia lari bila dengar nama dia dijerit..apapun, saya sangat sayangkan budak montel yang nakal tu..

** Buat ape agaknye si montel tu kt umah..tido bawah tilam la tu..makan..tido..patut la gemok!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails