Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Monday, October 4, 2010

Tak Kenal, Tapi Selesa

Saya tak kenal siapa dia..saya tak tahu dari mana datangnya dia..
saya xde ikatan apa-apa dengan dia..tp saya selesa dengan dia..
dia..seorang perempuan..hatinya cekal..tabah..brutal
dia..byk menanggung beban masalah tp dia tak pernah mengalah
dia..menceritakan segala-galanya dgn saya
kalau saya kat tempat dia, saya pasti tersungkur dlm perjalanan hidup
Tuhan itu berkuasa atas segalanya
Saat saya memerlukan seseorang untuk memahami saya, DIA temukan
saya dengan seorang teman baru ini
Teman di alam cyber..Teman yang saya tak pernah bertentang mata
Tapi dialah yang menemani saat saya memerlukan
Ya..dia tempat saya mengadu segala-galanya
Dia..saya anggap seperti kakak..memahami, membantu, menasihati dan berkongsi
Kami punya masalah yang berbeza..Tapi kami tetap berkongsi cerita..
Terasa lega dalam kepala bila ada yang sudi menjadi tempat untuk saya mengadu
Dialah yang menemani saat air mata bercucuran
Sifatnya yang tabah mengajar saya akan erti hidup sebenar
Dan kini, setiap kali saya punya masalah, dialah yang saya cari dahulu
Saya selesa berkonsi cerita dengan dia
Bila agaknya dapat saya ketemu dia..
Thanks Kak Ya

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails