Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Wednesday, September 22, 2010

OMG...only 35kg???

Ape yang OMG??
Ape yang 35kg??
Jeng
Jeng
Jeng
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
berat badan..
siapa?
saya laaaa..empunya badan
Nurul Izza binti Abd Rahim

haisshhhhh..tak tau la apa nak jadi
makin lama berat makin turun..turun..dan turun lagi
makan banyak..banyak..dan terus banyak
tapi berat tetap turun..turun..dan turun lagi
habis ikhtiar dah nak buat macam mana
kadang -kadang kena tiup angin pun dah macam nak melayang
kat tangan ni dah timbul urat-urat da
tulang jangan cakap la
tersembul-sembul segala tulang belulang
pakai belt siap kena buat lubang extra lagi
size seluar 25 pun longgar!!!
superb punye keding dah ni


nampak ni?? urat tangan dah timbul

nampak tu tulang-tulang yang timbul
abaikan ekor Leman ye



ni antara lengan saya ke bahu..kurus kan

tolongggggggggggggggggggggggggggggg
nak demok sikit

dah try calculate Body Mass Index (BMI)
height : 155cm
weight : 35kg
BMI : 14.6
You are UNDER OPTIMUM WEIGHT for your height
You could afford to gain a little weight.

Macam mana nak buat ni
Siapa yang rasa kesian dan nak tolong saya yang keding ni
plzzzzzz..leave a comment or send me an email izzarahim@gmail.com

p/s : JANGAN suggest kt saya dengan jamu-jamu or ubat-ubatan yang tiada pengesahan
daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.. Saya sangat serius dengan masalah kekedingan yang saya sedang hadapi sekarang..tolong bantu saya =(


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails