Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Thursday, July 1, 2010

No Story

i'm back again..xtau nape harini terasa rerajin sgt nk update blog
memandangkan agaknye da lame beno x update..
act juz nk share tentang 1 novel (kalau boleh nk share byk novel sbb terlalu gila akan novel)
cite nye sweet sgt..ok la aku kasi tajuk dulu BAJU PENGANTIN MAK ANDAM
dgr tajuk pun da mcm kelakar..kenapa aku beli novel ni?? sbb teramatlah tertarik sambil menarik bila tgk cover dia yg comel n simple (dlm kpla sedang memikirkan design utk sesuatu :p )
atau dalam eri kata yg lain. jalan cite nye terkena la sedikit dan sebanyak yang mungkin dgn batang hidung aku..hahaha..

kisahnye simple..sorang gadis yg ego nye tinggi melangit dengan seorang jejaka yg egonya turut tinggi menggunung.. dua2 ego..dua2 suka, dua2 sayang, dua2 cinta tapi dua2 xnak mengaku..endinganyaaa..sila baca sendiri sbb aku tak dibayar oleh sesiapa utk jadi pencerita..

ape yg boleh aku bag tau, ayat dlm novel ni mmg sempoi gile..contohnya "sawadikappp..masuk ikut pintu keluar ikut tingkappp"

hah..ape lagi..p la cari novel ni..nk pinjam aku punya?? boleh..1jam RM15..ok..sekian terima kasih..tenkiu..arigato

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails