Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Tuesday, March 30, 2010

Rasa Itu Biarkan Saja



Di sini ada rangkaian rindu yang terbuku
Di sini ada getar rasa yang kian berkecamuk
Terpalit nada yang berbaur rasa
Beserta debar yang meruntun jiwa
Lalu meruntunkan setitis jernih air mata
Yang kini menggugat damaiku buat kesekian kalinya

Maafkan aku
Kerna aku tidak mampu mengawal emosiku sendiri
Aku tidak mampu merubah rasa itu yang beraja di sanubari
Segala yang dirasa aku tetap biarkan saja
Biarkan ia terus membara di dalam jiwa
Biarkan ia meronta di dalam hati
Biarkan ia terus merintih sendiri

Di sini ada dirimu dan kasihku
Izinkan aku menjadi yang terbaik di sisimu
Walaupun tanpa sebarang tafsiran
Walaupun tanpa apa-apa impian
Namun biarkanlah aku kekal di sisimu
Dari sejak mula kau ku dambakan
Sehingga ternokhtah sebuah kehidupan

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails