Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Thursday, December 16, 2010

It's Coming!

Wuuhuuu..
9 days to g0..maka bergelar la Kak Long sebagai Sang Isteri
9 ari je lagi tapi banyak nye kerja nk kena settlekan
sbb tu x dpt nk update blog sgt @k@ MALAS

Baju rasmi saya untuk majlis bertunang dan nikah masih di rumah tukang jahit
Belum siap lagiiiii..Manik2 tak tau la sempat jahit ke tak nanti..
Saya pun nak jugak bling2 kannn

Sekarang bz sgt kena packing kerepek ubi untuk goodies sebanyak 1600 bungkus!
Nasib baik la opismate ada tolong..Ringan jugak la beban ni ha
Atau dalam erti kata lain, saya buat kerja2 pembungkusan kt opis! hahaha
Pas tu nak kena bawak balik ke Perak semua benda2 tu
Lebey kurang 70kg semuanye..itu belum campur benda2 lain
Muffin belum ditempah lagi 100 biji utk keluarga mempelai
Kalau saya yg kat johor ni bz, yg kt Perak tu lagi la bz

Baju saye aje tah berapa pasang..1 pasang baru buat! cayalah akak tukang jahit!
Mampu menyiapkan baju dalam masa 1 hari
Dan telah siap dijahit manik oleh my creative fingers..nak tgk x?? scroll bawah ye
Tak lupe jugak baju majlis khatam al-quran untuk Kak Long perlu dijahit manik
Hanya 80% je yg baru siap..huhuhu
Ok! saya sedang gila manik sekarang..Gila yang sgt dahsyat!

Banyak sangat perkara yang perlu diselesaikan untuk majlis Kak Long
Dan..saya selaku adik yg rapat sesangat, saya takkan jadi pengapit!
Sebab saya terharu Kak Long da nak kawin..pas ni x dpt la nk bermanja
sedey nyeeeeeeeeeeeeeee..........
Kak Long da nk kawin..Saya punye turn bila la agaknye
Walhal jarak umur dgn Kak Long setahun je
Mak..saya nak kawin..nak kawin jugak..huhuhu..
(Sedih atas apa yang berlaku, Kecewa atas apa yang terjadi..Saya mahu pulang)

Arghhhhhhh!!!!!! Jangan berharap lagi!
Layan gambar jom!


Ni baju saya..blink2 lagi gitu...


Baju untuk Kak Long khatam Quran - Still in progress


Selingan jap : kasut ni harga 50sen aje! hahaha..sukeeee

Edisi muffin + cup cake + pop cake dan tart

Cupcake yg besar, murah dan sedap


Tart perasa orange..agak termanis kot


Pop Cake yg sedap sgt..cake dia rasa chocolate moist yg teramat


Muffin perasa lemon..sedap..35sen aje!

Gambar kerepek xnak la uploadkan..nanti korang terliur je..sebab kerepek ubi pedas made in Batu Pahat memang the best!

Kengkawan semua dijemput la hadir ke majlis perkahwinan kakak saya
pada 26 disember di kediaman ayah bonda saya di perak
kad jemputan kat bawah yerrrr




Ni map ke rumah ayah bonda..jemput datang ye

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails