Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Friday, December 10, 2010

Tak suka tak pe

Assalammualaikum w.b.t. pd semua pembaca2 blog saya,
Blog yg mcm hidup segan mati x mahu ni..
Lame da x updatekan..
Dah melangkah ke bulan Disember, penutup bagi semua kalendar 'barat'..
Terlalu banyak yang ingin dikongsi sepanjang tahun ni
tapi tak semua boleh tulis dalam blog
Sebab saya da kena 'sound' tentang ape yang saya tulis dalam ni
Sekali lagi saya ingatkan kepada pembaca2 blog saya,
kalau TAK SUKA, MENYAMPAH, MELUAT, GERAM, MARAH, MALU
atau apa2 aje sila la tekan button X kt tab atas tu
atau rasa kamu gentleman or gentlewoman
boleh drop ur comment kt bawah post2 saya
without using anonymous name (penakut je pakai anonymous)
kt comment tu boleh la nk kritik ke, kutuk ke atau apa2 je
haaa..semua org boleh baca comment tu nanti
so x payah la nak call, email or SMS saya dan marah2..

Diingatkan sekali lagi, ini blog Miss EJABUNER yang punya
so saya nak tulis ape saya punye suka lah..Nama pun blog kan
rasanya xde larangan kot selagi saya tak letak post2 berunsur
L---H, POLITIK, PERKAUMAN atau isu2 sensitif
yang menimbulkan ketidakselesaan ramai pihak
ok sorry..saya bukan marah, tapi saya maklumkan aje
x suka xpe..suka pun xpe
eh?? marah lagi kt post saya??
SILA TEKAN BUTTON X DI BAHAGIAN TAB SEKARANG!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails