Love life and life will love you back. Love people and they will love you back

Friday, April 23, 2010

Beautiful Life, Beautiful Bio Aura

Entri kali ni rasa mcm nk share sumting yg rasanya sgt la berfaedah dan berguna..bukan ape..zaman sekarang ni macam2 perkara, macam2 penyakit, macam2 ragam..Al-kisahnye bermula disebabkan kt opis aku ni bekalan air dah terputus 3 hari..katanya nk buat naik taraf kt area tmpt aku keje ni..betul ke tak aku pun xtau..bercerita pasal air ni, aku ade la cite nk share..dulu time aku duk kt KL, ari2 kena msk air nk bawak g opis coz dulu aku ni kan keje bercakap je memanjang selama 8 jam.. Kononnya nak hilangkan sakit tekak tapi rupanya tekak makin sakit..sebabnya...air yang aku minum tu dimasak dari bekalan sumber air yang berkarat..kalau tgk heater aku yg dulu tu, besi kt dalamnya pun dah warna kuning karat..dah tentu la air yg aku minum tu air berkarat..ishhh..xnk da aku imagine air tu lagi..hah..rasanya kalau ckp psl air berkarat ni majoriti rakyat Malaysia mmg da sedia maklum air yang mengalir kat paip rumah kita tu bukanlah air yg bersih sebersihnya..kebanyakan rumah sekarang ni pun dah ade penapis air..mahal ke murah ke itu belakang cerita..kalau dah ade tu kire ok la..

TAPI..semenjak aku diperkenalkan dengan penapis air BIO AURA, mmg rasa mcm dunia ni ana yg punya tau =P keberkesanan penapis air tu dalam life aku memang terasa berbeza sgt..memang berbaloi beli..ade ke yg x tau BIO AURA tu ape? xkan la x tau kot..kan ada iklan kt tv..alaaa..yang kolam ikan pun guna penapis air tu..tapi yang buat aku betul2 terkejut, keTEBALan KARAT yang melekat kt penapis tu dahsyat sgt..dah mcm warna tembaga (contoh gambar ade kt bawah)..tu baru pakai 2 minggu je..bayangkan kalau kita tak guna penapis air, agaknye tebal mane la karat tu terkumpul dlm badan eh..takut pulak rasanye..tapi aku bukan la nk cerita lebih2 sgt pasal karat ni..juz nk share about the BEAUTIFUL BIO AURA..aku rename kan penapis air tu ABG AURA..haha..kalau rasa malas nk baca, boleh terus beli aje..kalau rajin nk baca, boleh baca ciri2 dan kebaikan ABG AURA aku ni yang menggunakan teknologi NANO..

KEBERKESANAN TEKNOLOGI NANO DALAM BIO AURA

Menghasilkan komponen bersifat Nano dan kandungan oksigen yang tinggi, menggalakkan pertumbuhan sel-sel badan yang sihat

Kandungan bio-tenaga yang berganda, meningkatkan keaktifan sel-sel tubuh badan

Molekul-molekul yang bersaiz nano menambahkan lagi keberkesanan penyerapan nutrien

Membekalkan kekayaan bahan-bahan mineral dan nutrien untuk keperluan kesihatan tubuh

Sistem penapisan air yang lebih efektif menghapuskan unsur-unsur toksin, bakteria, klorin dan logam berat supaya air selamat diminum

Menghilangkan bau yang tidak menyenangkan, menjadikan air lebih sedap diminum

Kualiti air bertenaga meningkatkan metabolisme, melancarkan sistem peredaran darah dan memperkuatkan sistem imunisasi badan

Nilai pH yang cenderung kepada beralkali setara dengan keperluan badan. Amalan minum air Bio Aura dapat memberikan kesan terapi terhadap susuk badan yang berasid

Menjamin kecantikan dan kehalusan kulit serta kesegaran makanan

Yang paling penting,perolehan sijil HALAL daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia untuk ABG AURA ni..lega kan..sbb tu aku cakap berbaloi..hehehe








ni la keKARATan yang terlekat kat penapis selepas 2 minggu guna..sebab ape ABG AURA ni dilahirkan untuk menyenangkan pengguna? sebab senang dibuka untuk dicuci supaya air yang kita guna tu sentiasa bersih..

Jadi marilah kita sama-sama buka minda kita, gunalah penapis air untuk kesihatan kita dan juga keluarga..(Kucing aku pun minum BIO AURA hehe)..hah ape?? mane nk beli?? email je izzarahim@gmail.com

sape cepat dia dapat..email je then u will get the best price..x tipu punye..juz email aje ok..penghantaran dan pemasangan FREE!!!!!!

lepas minum BIO AURA, yang xde pasangan boleh dapat pasangan, yang dah ade pasangan boleh tambah pasangan..hahaha..gurau aje..

email me ok.. =)

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Produk yg sangat berguna untuk mereka yg mahu sihat sentiasa.Coway

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails